loading...
وبسایت تفریحی و سرگرمی آرسس؛جوک و اس ام اس جدید،دانلود آهنگ جدید،دانلود فیلم و سریال
123 بازدید : 107 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار رسمی رایتل برای اندروید | Rightel 1.0

دانلود نرم افزار رسمی رایتل برای اندروید | Rightel 1.0

 همانطور که شما هم اطلاع دارید شرکت رایتل توانسته است پس از معرفی خدمات خود، در مدت کوتاهی به پیشرفت چشمگیری دست پیدا کند و اکنون نیز به شدت در حال افزایش خدمات خود برای کاربرانش است و همین موضوع باعث شده است تا این شرکت تصمیم ورود به سیستم عامل اندروید را بگیرد. برای شروع شرکت رایتل یک نرم افزار را برای اندروید بصورت رسمی منتشر کرده است که به کاربران خود این اجازه را می دهد تا براحتی برخی از نیازهای خود را برطرف کنند. این نسخه از نرم افزار رسمی Rightel شما را قادر به انجام کارهایی مانند خرید کارت شارژ ۲ و ۵ و ۱۰ هزار تومانی برای سیم کارت، ثبت برای دریافت سیم کارت جدید، معرفی کلی شرکت رایتل، ثبت نام در گیم سنتر و … .این نرم افزار را برای اندروید دانلود کنید تا استفاده اسان تری از خدمات رایتل در اندروید داشته باشید.

Reza Nasehi بازدید : 119 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار لانچر حرفه ای اندروید
نرم افزار جدید برای اندروید

 نرم افزار لانچر سولو یکی از بهترین نرم افزار ها در این زیمنه است که دانلود این برنامه را به شما توصیه میکنیم.ممکن است برای شما هم ظاهر پیش فرض سیستم عامل دستگاهتان خسته کننده و تکراری شده باشد ، معمول ترین روش استفاده از کاستوم رام های آندرویدی است ، اما با توجه به تخصص و آشنایی مورد نیاز برای تعویض رام های کاستوم ، لانچرهای مختلف این موضوع را به شکلی ساده تر تبدیل کرده اند. در این مطلب از سایت آرسس ، با معرفی یکی دیگر از لانچرهای دوست داشتنی آندروید در خدمت شما کاربران دستگاه های آندرویدی هستیم.

پیش نیاز : آندروید ۴ و بالاتر

سرانجام بهترین لانچر آندروید از راه رسید ! Solo Launcher نام یکی از جدیدترین لانچرهای آندرویدی است که شعار آن از ابتدا ، سادگی در عین سرعت بسیار بالا بوده و هست ! اپلیکیشن جدید Solo Launcher تا به حال ۵ ستاره را به خود اختصاص داده و بازخوردهای فوق العاده ای را از سوی کاربران ، کارشناسان و همچنین منتقدان کسب کرده است. اینترفیس پیش فرض این لانچر بر پایه ی Holo Light UI بوده و استایل جدید آندروید ۴٫۴ را نیز با سرعتی بی نظیر به همراه دارد. لانچر جدید Solo در مجموع دارای بیش از ۳۰۰ حالت شخصی سازی آیکون ها و در مجموع بیش از ۳۰۰۰ استایل فوق العاده برای پوسته ها ، والپیپرهای زنده ، لاک اسکرین و حتی فونت های دستگاه های شماست ! این اپلیکیشن بسیار ساده و آسان طراحی گردیده و با سرعت بی نظیری که دارد ، کاربران فراوانی را روزانه به جمع دوست داران خود دعوت می کند. Solo Launcher سرعت، پایداری و همچنین سادگی بسیاری دارد ؛ به گونه ای که پس از استفاده از آن ، دیگر به سراغ لانچر دیگری نخواهید رفت ! در ادامه به کمک مجموعه ای از ویدجت های بی نظیر بر روی هوم اسکرین دستگاه های شما ، دیگر هیچ ایمیلی خوانده نشده باقی نمی ماند و تمامی رویدادها در پیش رویتان هستند. امیدواریم لذت ببرید.

Reza Nasehi بازدید : 100 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار فایل های آفیس برای اندروید
نرم افزار آفیس اندروید

 اسناد آفیس یکی از پرکاربردترین نوع فایل ها در میان کاربران اسمارت فون ها و تبلت های هوشمند است بنابراین دانلود نرم افزار های افیس برای اندروید ضروری اس. ؛ روزانه تعداد بسیاری از کاربران از دستگاه های آندرویدی خود به عنوان وسیله ای آموزشی استفاده می کنند و با نصب اپلیکیشن های مختلف ، امکان اجرای فرمت های گوناگون را در آنان فراهم می آورند. در این مطلب قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با نرم افزاری حدید جهت اجرای اسناد آفیس آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر

Polaris Office نام نرم افزاری جدید و رایگان جهت اجرای آسان و سریع اسناد آفیس در دستگاه های Smartphone/Tablet PC/Desktop است ، تاکنون بیش از ۶۰۰ میلیون از کاربران دستگاه های آندرویدی ، اپلیکیشن Polaris Office را به عنوان اپلیکیشن پیش فرض اجرای فرمت های آفیس برگزیده اند که در ادامه به شرح قابلیت های قدرتمند این نرم افزار می پردازیم. Polaris Office نام ابزاری رایگان جهت مدیریت و اجرای سریع فرمت های Microsoft Office در دستگاه های آندرویدی شماست ؛ علاوه بر این شما به کمک این نرم افزار می توانید فرمت های PDF را نیز در دستگاه های خود اجرا کنید ، بنابراین دیگر نیازی به اپلیکیشن های جانبی نظیر ادوبی ریدر و… جهت اجرای فرمت های PDF ندارید ! آیا تا بحال با مشکل نمایش نمودار اسلایدشو در دستگاه های خود مواجه شده اید؟ سند اصلی Microsoft Office همانگونه که در کامپیوتر پیش روی شما قرار می گیرد ، در Polaris Office نیز به همان صورت قابل مشاهده و خواندن است. بنابراین در هنگام ویرایش سندهای متنی ، اسمارت فون شما هیچ تفاوتی با کامپیوتر ندارد ! از این پس می توانید به وسیله ی Polaris Office ، فایل های آفیس را در هر زمان و مکانی مدیریت ، ویرایش و مطالعه کنید. در صورت تمایل ، می توانید فایل مورد نظرتان را به وسیله ایمیل به دوستانتان در دفترچه تلفن و یا شبکه های اجتماعی Messenger, Facebook, Twitter ارسال کنید. امیدواریم لذت ببرید.

Reza Nasehi بازدید : 106 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار موزیک پلیر Music Folder Player قدرتمند برای اندروید

نرم افزار های موزیک پلیر

آیا شما هم اکثر اوقات در هنگام پخش فایل های موسیقی ، با مشکل جستوجو و پیدا کردن فایل های خود مواجه هستید؟مشکل شما با دانلود این نرم افزار موزیک پلیر حل است! همانطور که می دانید ، پلیر پیش فرض دستگاه های آندرویدی ، موزیک ها را به حالت آرایش هنرمندان ، پلی لیست ها و… دسته بندی می کنند ، این نوع دسته بندی کاملاً مخالف با فولدر بندی های شماست ؛ اکنون قصد داریم با معرفی یک پلیر جدید ، این مشکل را برای همیشه برطرف کنیم !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

Music Folder Player آرایش دوست داشتنی و مرتب فولدر بندی شده در مموری کارت را پیش رویتان قرار می دهد ، به گونه ای که شما تصور کنید که در حال انتخاب و پخش آهنگ ها از طریق نرم افزار فایل منیجر هستید ! قابلیت های گسترده پلیر قدرتمند Music Folder Player تنها در این ویژگی خلاصه نمی شود ! این پلیر دارای ۳ ویدجت مختلف برای هوم اسکرین شماست تا از این طریق بتوانید کنترل مناسب تری را بر روی قطعات در حال پخش داشته باشید ، ممکن است گاهی در حین پخش یک فایل موسیقی در یک فولدر خاص ، ناگهان از اپلیکیشن به طور کامل خارج شوید ؛ پس از آن در صورتی که مجددا وارد Music Folder Player شوید ، دقیقاً در همان فولدر قرار خواهید گرفت ، لازم به ذکر است که فایلی که در آن زمان در حال پخش بوده نیز در همان زمان به حالت Pause درآمده و از ادامه آن Resume می شود. این نرم افزار فولدر بندی ها و محتوای درون فولدرها را در حالت پیش نمایشی مناسبی برایتان به نمایش می گذارد و در حین پخش ، دکمه های کنترل موسیقی را نیز در محلی مناسب و کاربردی تعبیه کرده است. این نرم افزار دارای تعداد فروانای از تنظیمات شخصی سازی است ؛ به گونه ای که اگر در حین رانندگی و یا ورزش باشید ، دکمه های کنترل درشت تر خواهند شد تا به سادگی قابل دسترسی باشند ، همچنین اکولایزر حرفه ای آن دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد. پیشنهاد می کنیم از دست ندهید. امیدواریم لذت ببرید.

Reza Nasehi بازدید : 106 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار مدیریت فایل ها در اندروید

نرم افزار های اندروید 2014

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار کاربردی و مفید در اندروید خود فایل ها را به سبک ویندوز مدیریت کنید .آیا دوست دارید که نمای Windows Explorer سیستم عامل های شرکت مایکروسافت را در دستگاه آندرویدیتان تجربه کنید؟ با ما در معرفی نسخه آزمایشی فایل منیجر Computer همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

در این مطلب از سایت آرسس ، قصد داریم نمای مدیریت فایل های سیستم عامل آندرویدی را همانند سیستم عامل های محبوب ویندوز XP و یا ویندوز ۷ تغییر دهیم ، این فایل منیجر دارای قابلیت Open With برای تمامی فایل ها است ؛ بدین صورت که همانند این آپشن در سیستم عامل ویندوز ، می توانید فایل های مورد نظرتان را با اپلیکیشن هایی دلخواه اجرا کنید. این فایل منیجر جالب ، با قابلیت پشتیبانی از تب ها به شما این امکان را می دهد که بتوانید چندین فولدر را به صورت همزمان مدیریت کرده و اعمال کپی ، انتقال ، حذف و… را بر روی آنان انجام دهید. علاوه بر این ها ، Computer دارای یک تسک منیجر حرفه ای است که به شما امکان مدیریت اپلیکیشن های در حال اجرا را می دهد که در صورت نیاز می توانید پروسس های در حال اجرا را مدیریت کنید. این نرم افزار دارای قابلیت هایی برای نمایش انواع تصاویر با فرمت های PNG ، JPG ، BMP ، GIF – نمایش انواع ویدیوها با فرمت های MP4 ، MKV ، WMV و فرمت های رایج صوتی است. امیدواریم لذت ببرید.

Reza Nasehi بازدید : 110 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار کاهش مصرف باطری برای اندروید

نرم افزار های اندروید

 آیا از مصرف بالای باتری گوشی و تبلت اندرویدی خودتان ناراضای هستید و می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید مصرف باتری خود را کاهش دهید؟در اینجا قصد داریم شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با اپلیکیشنی جدید جهت بهینه سازی مصرف انرژی سیستم عامل آندروید آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر

Snapdragon™ BatteryGuru نام اپلیکیشنی جدید جهت بهینه سازی مصرف انرژی و افزایش عمر باطری در سیستم عامل آندروید است ، همانگونه که احتمالا می دانید ، اسمارت فون ها و تبلت های جدید در سال های اخیر از پردازنده های قدرتمند Snapdragon بهرمند هستند ، Snapdragon™ BatteryGuru به طور خاص قادر است با اعمال تغییراتی هوشمندانه ، میزان نگهداری انرژی در اینگونه دستگاه ها را تا حد بسیاری افزایش دهد. بنابراین با استفاده از این اپلیکیشن ، می توانید با یک بار شارژ کردن دستگاه های خود ، مقدار ساعات بیشتری را با آن ها کار کنید ، این اپلیکیشن به شما می آموزد که چگونه با دستگاه های خود با پردازنده ی Snapdragon کار کنید تا میزان عمر باطری در آنان افزایش یابد ، البته این عمل بدون از کار انداختن اپلیکیشن ها انجام می شود ! لازم به ذکر است که تمامی تنظیمات هوشمندانه و به صورت خودکار انجام می گیرد و هیچ نیازی به تنظیمات کاربر نیست. پس از آنکه ۲ الی ۴ روز از نصب Snapdragon BatteryGuru طی شد ، این اپلیکیشن مصرف میانگین کاربر از دستگاه را می آموزد و توصیه های خود را جهت افزایش بازدهی باطری دستگاه به اطلاع کاربر می رساند. امیدواریم لذت ببرید.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 796
  • کل نظرات : 194
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 78
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 38
  • بازدید کلی : 2,232,971